مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-19حوادث

دستگیری 198 محکوم تحت تعقیب جرایم امنیتی در بوشهر


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری  198 نفر محکوم تحت تعقیب جرایم امنیتی  توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان  بوشهر در سال جاری خبر داد.

- سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر و با اجرای 12 طرح مقطعی 198 نفر از محکومین تحت تعقیب در جرایم امنیتی خطرناک ، خشن و مهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی ضمن تشکر از همراهی و همیاری شهروندان با پلیس در سال جاری تصریح کرد: وقوع جرایم سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار در صد کاهش داشته است و در این راستا رتبه سوم کشوری در کاهش وقوع سرقت بدست آمده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این اینکه در سال جاری جرایم سرقت نسبت کشف به وقوع استان 92 درصد بوده است، گفت: همچنین در مدت یاد شده با تلاش شبانه روزی کارآگاهان استان نسبت کشف به وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری استان 93 درصد بوده است.

وی به کاهش میزان 10 درصدی وقوع قتل در استان بوشهر در سال 1400 خبر داد گفت: در سال جاری با کشف 12 فقره قتل واقعه در سنوات گذشته ، نسبت کشف به وقوع در این جرم خشن 135 درصد به دست آماده است.

این مقام انتظامی استان از شناسایی و دستگیری تعداد 194 نفر خریدار اموال سرقتی و انهدام تعداد 127 باند سارقین در سال جاری اشاره کرد ، یادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 198 محکوم تحت تعقیب جرایم امنیتی در بوشهر

دستگیری 198 محکوم تحت تعقیب جرایم امنیتی در بوشهر